Основни подаци о мени

Моја слика
Od 1958.bavio se fotografijom i radio amaterstvom.Od 1977.g.radi kao tv snimatelj u dopisništvu tvša.,foto reporter nekoliko lokalnih novina.U toku 50g. stvorio foto arhivu od 400.000 snimaka , video arhivu od 1982.g. a kao hroničar rodnog grada Šapca beležio brojna zbivanja i promene u gradu.Zadnjih 8. godina priređuje tematske izložbe o gradu Šapcu a sav svoj stvaralački rad iz proteklih 50.g. postavlja na preko 80. blogova i sajt www.foto-srbija.net.Radio amaterski pozivni znak yu1tv.Optimista i veliki entuzijasta.

MOJA NAGRADA 1976. srebrna plaketa Nikola Tesla

MOJA NAGRADA 1976. srebrna plaketa Nikola Tesla

уторак, 18. март 2014.

40. godina od početka stvaranja ATV u Šapcu

Prošle su četiri decenije od onog dana kada sam odlučio da počnem sa radom amaterske televizije na 435 mhz. Iz inostranih časopisa video sam da se radio amateri bave tom delatnošću. Za mene  je to bio veliki izazov, imao sam iskustva u gradnji uređaja na vhf frekvencama i to je bilo sve.U mom okruženju niko nije radio na uhf frekvencama, literature nije bilo i jedina pogodnost i šansa da uspem, bilo je to- što je na Fruškoj Gori počeo sa radom uhf predajnik , za drugi program  a u prodavnicama se pojavili konvertori uhf - vhf. Njih sam podešavao za prijem amaterskog tv banda, sagradio mali tranzistorski predajnik na 435 mhz. i tako je počela jedna duga epoha  stvaranja amaterske televizije u Jugoslaviji.            
 

Нема коментара:

Постави коментар